Városmarketing gyémánt díjjal ismerték el Veszprém arculatát

Share on Facebook0Tweet about this on Twitter0Share on Google+0Email this to someone

Veszprém városát a Magyar Marketing Szövetség „Városmarketing gyémánt” díjban részesítette arculattervezés kategóriában. Az elismerést 2015. május 28-án Brányi Mária alpolgármester vehette át Budapesten.

A díj a Miskolci Egyetem Marketing Intézete és a Hinora Marketing Group szakmai támogatásával jött létre, célja pedig az, hogy felhívja a figyelmet a városok fejlesztésében egyre fontosabbá és intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. További célja az, hogy segítse a tapasztalatcserét a városok vezetői, szervezetei és marketingesei közt.

 

A pályázatra hat különböző kategóriában lehetett nevezni, melyek közül Veszprém az „Arculattervezés” témakörben nyújtotta be pályázati anyagát. E témában a város márkáját, imázsát tartalmilag építő design megoldásokat kellett ismertetni. A város az elmúlt években folyamatosan frissítette, és egységesítette arculatát, ma már szinte minden városi intézményben megtalálható az új „koronás logó”. Az arculat grafikai létrehozásában és a komplett arculati kézikönyv elkészítésében Jokesz Antal, Vargha Balázs és Gerhes Gábor (mindhárman állami művészeti díjjal elismert szakemberek) vettek részt, ők emelték az uralkodói jelképet logóvá, tovább erősítve a már ismert, „Veszprém a királynék városa” szlogent.

Az új, egységes arculat kialakításért tett erőfeszítéseket ismerte most el a szövetség ezzel a jeles díjjal.

Az értékelés során az alábbi szempontokat vették figyelembe:

  • Stratégia, koncepcionális megalapozottság
  • A tervezés folyamata
  • Kreativitás, unikalitás
  • Az arculat alkalmazásának sokszerűsége

A kitüntetést a város egy éven keresztül használhatja.

 

_Városmarketing-díj 2015